Pác: Karajhoz

2007.12.06. 01:34 Halfüstölő

Eldöntöttem, ma este szentséget török a replikában. Eddig csak halat füstöltem benne teljes megelégedéssel, most viszont hús lesz az áldozat, mégpedig karaj. És hogy ne legyen egyszerű a dolgom, gondoltam bepácolom még este. Emígyen:

Mivel nem fog napokat állni, egyszerű megoldást választottam. Olívaolajban elkevertem tört fokhagymát (kés lapjával összenyomtam, apróra vágtam) és friss rozmaring leveleket. A klopfolt hússzeleteket ezzel a páccal bekentem, majd fedhető üvegtálba tettem, a maradékot ráöntöttem. Most pihen, megírom milyen lett. Talán fotókkal.

Hozzávalók:

  • karaj
  • olívaolaj
  • fokhagyma
  • rozmaring

Szólj hozzá!

Címkék: karaj

A bejegyzés trackback címe:

https://halfustoles.blog.hu/api/trackback/id/tr1253969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása